Thursday, 11 April 2013

AS1202A-friendship never end..


assalamualaikum..

3 hari lagi!!!
tak sabar nyew kite nak cuti sem!!
okeyh,fine..sumpah gedik kat situh..

so this entry kira macam special untok klassmate aku.tengs bebanyak sangat sebab sem nie memang gempak habeh.mengenali korang adalah benda paling besh sekali dalam hidop aku.puihh,,ayat jangan nak clishe sangat laa..hahaha.

like seriously,
korang memang sangat BESH,GEMPAK,UNDERSTANDING n macam2 lg laa..

even belajar makin hari makin susah tapi kita still boleh spent time same2 kan.buat prank besday memasing,gi picnic laa,makan2 kat luar,walau pun bandar jengka jew.tapi still,that memory takkan lupa sampai bila2..sob3..

time kaseh banyak2 atas ape yang korang dah kasi kat aku and yang kite dah share sesama selama nie..

the memories remain there...
nie time jamuan last kelas kite kat tepi tasik yg macam tak gaye tasek harituh..



khurul.tiekah.yatti..muka memasing tak boleh blah..

khurul,,bakpew muka maroh gituh nyew???

bebudak tadika...hahahaha..lala,tiekah.wawa,khurul..
suka tgok gambor nie...

"emma..pliss laa,,stop frowning okeyh!!!nie bukan klass bel,,hahaha"
nadh,lala,mieza,tiekah,die,emma,wawa,

inshi,mamai,wawa buat magic,jannah yg nmpak half jew,tiekah,nadh,khurul.


as1202A..hahahaha..
kuang hajor kan bebudak nie,,menganjing aku pulak..

dear AS1202A...

firstly..
YATTI,KHURUL,LALA,& WAWA..
time kaseh sesangat sebab selalu ada untok aku.tengs sebab sanggop hari2 hadap muka aku yg lepak kat bilik korang.dah macam tak reti nak balik bilik kan.pastuh tengs sebab sanggop ade time susah,senang,nangis sesama kan,,mmg takkan lupa semua tuh..sorry selalu buat ayat2 sentap,bahan korang.especially lala,aku selalu cari gadoh ngan ko.haha, pape jadi pun kite tetap kawan sampai bila2 ehh.

2nd..
ZATIE,EMMA,DIE,& MIEZA..
time kaseh jugak sebab selalu layan kepala hotak aku yg biol nie.besh sangat dapat lepak ngan korang,,zatie,emma&die,..roomate wannabe,,hopefully kitew dpt jadik roomate yg baek sem depan,,hahaha.

3rd pulak..
THE TWINS,,DAYA DAYU & EKIN MAT DIN..
kat kembar,,soyi banyak2 sebab kitew dah tak boleh nak jadi macam dulu.ape yang dah lepas tuh biar laa kan.soyi salah silap aku kat korang.n tengs jugak apew yang korang dah kasi kat aku.untok ekin,,hopefully ko lebih tabah..ingat 1 jew,walau apepun jadi,kiteowang selalu ade untok ko..

4th..
INSHI,NADH,JANNAH & MAY..
even jarang lepak ngan korang tapi kite suka n share benda yang same kan..kpop gituh..nak mintak maap jugak kalo ade salah silap,lepas nie  kite boleh continue share2 lg benda2 korea kejadah gituh kan,,

last sekali..
ANAS,YUSRI,AFIF,IKHWAN,IMAN,NAMI,& AMIN..
kumbang2 yang sesat barat kat kelas nie.tengs a lot sebab ceriakan hari2 kiteowang.walau pun kekadang rase nak baling selipar aku kat muka korang,tapi korang sangat besh.aku tahu aku macam banyak gila terkasor bahse ngan korang kan,especially wan laa,,sebab panggil ko berok harituh..soyi sangat2 ehh kowang,,dah aku mmg macam nie,,next sem tak payah nak bahan aku sangat laa.kalo tak hadap kan jew laa benda2 sentap dari aku nie..

so..harap2 sangat yang kite akan stay 1 kelas macam nie sampai grad nanti & friendship yang adew nie akan still macam nie sampai bila2..ameen..

*gud luck 4 chemiz pulak..ameen..

No comments:

Post a Comment