Sunday, 31 March 2013

AS1202A -besday wawa!!!

assalamualaikum

semenjak dua menjak nie semakin rajin laa pulak diri nie nak menghapdate belog yang macam hidop segan mati tak mahu nie.padahal banyak lagi benda paedah yang boleh aku lakukan mase gap antare paper macam nie.

hari nie 31 mac 2013.
hari paper final ctu
dan juga besday besties kami: fatimah najwa binti ahmad nasir (WAWA)

macam biasa laa.memang kelas aku nie tak henti-henti dengan agenda prank mase besday macam nie.pada awalnyew memang kiteowang tak plan ape2 pun,juz nak prank wawa secara kecil-kecilan jew.puihh,,ayat dia,kecil-kecilan,dah ko ingat kenduri kawen kew hape???bukan ape,memandangkan hari nie paper ctu dan jugak one of klassmate kiteowg,ekin tak dapat nak amek paper ctu sebab abah dia kritikal kat hospital.sian sangat kat ekin,dah laa duduk jb kowt,susah gila nak balik time urgent macam nie.tapi alhamdulilah,kiteowang sempat jumpa ekin before dia naek bas kat temerloh.berembat jugak laa kiteowang pakse si annas tuh hantar kiteowang pi temerloh.dah tuh naik kecot pulak time mamat tuh bawak kereta macam tak jejak tanah jew gaye nyew semata nak kasi sempat jumpa ekin.

tetiba time petang tuh si annas nie pakat2 nak prank wawa.kate nyew master mind kali nie si ikhwan kerang tuh pulak.hamboih wann,,kemain ko ehh,,bagos usahe 1st step ko tuh,,hahaha.

so,prank pun bermula!!!
plan punye plan,kiteowang decide suruh wawa pi teman khurul gi library,kekonon nak print out past year laa sangat.pastuh yang laen2 nie berembat kumpol kat depan library baru pulak.pastuh yatti nie pun call laa si wawa,cakap bebudak kelas belaka dah tunggu,kabo nyew wawa nak belanja makan besar kat kfc malam nie.si wawa yang gelabah tuh pun menonong laa datang,muka memang cuak habeh laa,tak kew gila nak belanja 1 kelas kfc kowt.pastuh bebudak nie heret si wawa sampai kat hentian bas tuh,punya laa muka masing2 tak nak kalah nak dapat award kan,kemain lagi tahap berlakon nyew.

sampai jew kat pokok tuh,bebudak lelaki nie datang bawak kek sambil nyanyi lagu besday.terharu habeh  si wawa nie.menangis time tuh jugak.pastuh kiteowang pun start laa makan2 kek tuh..awal2 tuh memang elok jew semua orang makan,bila dah start acara main sapu2 krim kek kat muka mula laa semua macam hapew jew.tahniah laa kat diri sendiri sebab rase macam dah kalah si wawa tuh,rasew macam aku pulak yang besday hari nie,memang selekeh habeh,tudung,muka ,baju memang penoh ngan krim.

layankan jew gegambor nie.
yang comel2 tak boleh blah nie before makan kek.

tiekah,yatt n ekin..

besties sampai bila2..tiekah n yatt,,

hoyeah!!!iklan darlie pun boleh!!

kemain tak boleh blah muka terkejott dia..
bibir juih pulok!!!hahahaha

start jew acara menempek kan krim kat muka sorang2.memang berlari nyew tahap pecot habeh,rase macam nak marathon jew 1 uitm tuh.budak pompuan laa yang selekeh habeh,aku lala ngan wawa yang memang rabon tahap tak boleh blah nie,spec kiteowang pun tak hilang kemana.bebudak nie lumor krim kek tuh macam sapu krim safi perfect 10 kat muka.habeh punah ranap selekeh selebet sakai semua ada,,

nie laa hasil krim kek santan berlapis strawberi bila ditempekkan kat muka!!

trio tgs yang muka mmemasing macam belacan,,hahahaha

menganjing pose aku pulak...

alololo..omei nyew muka diowang comot!!!

nie sape yang besday??wawa kew lala???dah macam apew jew ko lala??

sian nyew !!!hahaha

sempat ko nak bergambor ngan muka selebet ginie,,hahaha

prank untok wawa tak berhenti setakat kat situh jew.naik bilik,kiteowang kasi simbah wawa dengan chemical reagent yang memang baik punyew laa.minyak zam2+pisang+nescafe basi si lala+sunquick..perghh..dia punyew bau memang disaster habeh.tukang yang buat mixture nie pun siap pakai acara nak muntah bagai.nasib laa si wawa yang kena tuh.memang 39 kali mandi laa..

hmm,,macam nie laa life time sem 2 nie,asal prank jew besday,asal besday jew prank..
lepas nie turn si yatti pulak..
ko tunggu laa yatti,kiteowang kasi supper dupper gempak punyew untok ko..
hahahahahah

sekian,doakan final exam kiteowang ehh..
assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment