Tuesday, 25 June 2013

................ =)

assalamualaikum..

sejak dua menjak tiga menjak nie,aku dah jarang dah nak update belog yang macam hidop segan melarat mintak sedekah nie.takdew mase okeyh.tambah2 pulak dengan awal2 sem macam nie,,jadik lagi laa aku malas okeyh..

basically & offically nyew..
  • aku dah masuk part 3.AS1203A..
  • dah mula berjalan macam tak cukop tanah nak gi kelas pepagi buta.
  • dah start tido malam bertemankan katil yang bersepah dengan notes,lab reports,tutorials,assingments serta sedara mara mereka.hohoho
  • dah dapat roomates baru..   ..DEE,EMMA,& ZATIE..
  • dan dah ade dah sandal & kasut aku yang jadik arwah..
okeyh dah,malas nak tulih panjang2..