assalamualaikum..
hari nie..
jumaat.
jumaat.
2 j'akhir 1434 H
12 april 2013..
kembalinya ibu saudara tercinta : ROSIAH BINTI DAUD..
mak ngah,ika tak tahu nak cakap macam mane.mak ngah baik sangat kat ika.dari dulu sampai sekarang,mak ngah tak pernah lupa kat ika.selalu jew ingat kat anak sedara mak ngah yang sorang nie.
mak ngah,
ika mintak maap sangat2.ika tak dapat nak tengok mak ngah buat kali terakhir.
time mak ngah kritikal kat hospital pun ika tak sempat nak datang.
ika nak sangat tengok mak ngah time tuh.
tapi ika tengah final exam,mungkin ibu ngan abah tak nak ganggu ika nak exam.
mak ngah,
ika mintak maap sangat2.
ika tak sempat pun nak balas jasa mak ngah selama nie
mak ngah,
ika rindu sangat kat mak ngah..
tak sabar sangat nak jumpa mak ngah raye nanti
tapi,,ALLAH lagi sayang kan mak ngah.
ALLAH ambik mak ngah dulu..
tak dapat dah salam mak ngah,cium pipi mak ngah..
tak dapat nak borak ngan mak ngah.
mak ngah..
walau pun sekarang mak ngah dah takde
tapi sayang ika kat mak ngah tetap macam dulu.
mak ngah laa mak sedara yang paling baik ngan kiteorang adik beradik
doa ika akan selalu ada untok mak ngah..
mak ngah,
ika tahu mak ngah tak suka tengok ika nangis macam nie
ika tahu tak baik nangis macam nie
tapi,ika tak kuat mak ngah.
ika tak sempat nak tengok mak ngah..
mak ngah..
ika mintak maap salah silap ika ngan mak ngah selama nie.
halalkan makan minum ika,
halalkan segala apa yang mak ngah kasi kat ika..
ika sayang mak ngah sangat2..
sampai bila2 pun ika tetap sayang mak ngah..
mak ngah,,
ika doakan mak ngah bahgia kat sana,
moga roh mak ngah dicucuri rahmat..
dilapangkan pusara mak ngah,,
ditempatkan mak ngah dalam kalangan orang beriman..
ameen..

No comments:
Post a Comment