assalamualaikum...
hahahaha..ho yeah!!!TAK SABAR NAK BALIK RUMAH!!!
hmm,,siyesly haku mmg excited sangat nak balik nie,even mcm dah bertahon tak balik gayenyew..
yup..siyesly haku AGAK STRESSSS laa for this previously 3 weeks..
macam2 jadi weh,,hahaha,,assingment belambak plus pulak currently haku,khurul,waa,yatt n lala join JPK..
haa hamekkaw,,niat nyew juz nak try2 n cari experience jew,,
sekali,dihadap nyew proposal ngan task xtvt kolej yg nak kena plan n incharge,,
sesak kejap jantong kiteowg,,
ye laa,,mostly akak2 JPK semua part 4 & 5,tetiba kiteowg yg part 2 nie nak kena handle n conduct program,,
nampak tak kat situ..mmg haku amat busy skg nie,,tp still laa jugak adew mase nak hapdate belog nie.tuh pun kena curi sikit mase tidow tengahari haku,,weeee..
wokeyh2,,dah,,tuh bukan laa main topic yg haku nak share harinie,tp nampak tak pic yg kat atas tuh???haa,,yg tuh laa haku nak share acctually..dah,jgn pikir haku nak jual2 kasut ke hape,,haku tak minat bab2 bisnes nie,,hahaha.
acctually tuh sandal haku,,tp as uolls kan see IA SUDAH PUTUS!!!!haaa,,sedih haku tahu,,nie lagi sedih dr putus cinta,,daa laa haku syg laa jugak kat sandal tuh sebab tuh gift dari si niena,dia yg belikan time raye last year..mmg haku appreciate laa sebab niena nie mmg berkira sikit nak blnjew org even untuk kakak dia yg sowg nie.tp time tuh yea laa,maybe sebab haku dah fully sponser baju dia,so dia pun belikan laa sandal tuh untuk haku.
19 dec 2012,,tarikh rezuk pmr pidaus keluar n yup,the same date jugak sandal haku nie putus.
tragis tahu haku kena berjalan dgn sandal putus tuh,,
alhamdullilah laa sebab pg tuh haku adew 2 klass jew,yakni BIO N PHYZIK..
maybe dah sampai ajal sandal tuh kowt,,
yea laa semua yg bernyawa for sure akan merasai mati kan,so apetah lagi si sandal yg dah haku heret bawak jalan merata tempat tuh.
pagi tuh mmg haku mcm dah lambat sikit nak pi klass bio n yup letcurer bio haku amat punctual owg nyew.
once ko lambat,sila laa dudok kat luar n jgn mimpi nak sign attendance pun.
pagi tuh pulak hujan,haku malas nak pakai kasut flat yg tutup tuh,,plus pulak haku mmg niat nak pakai sandal sebab hari tuh takdew lab,
so bismillahirrahmanirrahim,,haku sarung laa sandal n terus jew lari2 turun bwh dr 4th floor bilik haku.
dgn nak cepat n takowt pulak baju basah lencun kena hujan,haku ngan daa twins pun mcm jln laju2 laa jugak,,time tuh haku dah rasew lain mcm,,
sampai jew kelas bio tuh,,paaapppp..hamekkaw..SANDAL HAKU DAH NAZAK,,
daya the twins suruh haku steppler sikit sebab mcm tak nak cabut lg,malangnyew ubat stepler tuh yg tercabot.then habis kelas bio,masok pulak kelas phyzik
..habis jew kelas phyzik.......
SANDAL HAKU DAH MENINGGALKAN DUNIA YG FANA N PENUH TIPU DAYA NIE..
terpaksa laa haku terhenjot2 jln mcm owg ptah kaki jew gaye nyew,malu tuh taya cakap laa sebab obviously sape2 yg terselisih time tuh akan pndg straight 4wad kat kasut n kaki haku,,nasib laa mmbe2 klassmate haku nie jadi tukang cover,siap nak tolg kendong haku lg,,hahahaha..tp mmg masak jugak laa haku kena bahan ngan diowg..
so conclusion nyew,baru 3 weeks haku kat sini dah 2 kasut haku yg tercabot n terputos mcm tuh..sandal n kasut flat haku kaler grey tuh,,sedih weh,,nasib laa haku tinggal 2 HARI LAGI jew before nak balik..aku tak paham laa kenapa semua nak putus saat mcm nie???hahaha,,maybe haku bnyk sgt jln kowt n yup haku mmg agak tak bertatasusila time berjalan..weeee~~~.
.so moral of daa stowy,,balik nie haku nak pi cari kasot n sandal bnyak2.!!!!.hahahaha..
assalamualaikum..
