assalamualaikum..
memandangkan aku nie dah semakin tua dimamah usia, makanya ada banyak benda yang hampir nak dilupakan termasuklah kewujudan belog ini. ahahahahahaha..
harituh merungut pasal dudok rumah goyang kaki tak tahu nak buat ape, then sekarang merungut lagi pasal tak cukup kaki tangan banyak kerja woii nak buat..last last tak tahu nak buat mana satu sampai laa dudok merepek membebel kat belog nie haa..
here are some life updates laa..
1. anak pokcik mail nie dah pun melanjutkan pengajian beliau (cehh..acah2 feeling ahli parlimen) dalam bidang agrotechnology. hahahahahaha.. kira sekarang dah jadik student balik dengan harapan nak mendapatkan bachelor in science (hons) agrotechnology & plantation management. yea tahu..mungkin ade cik kiah yang macam jiran sebelah rumah aku curios pasaipaa laa budak nie dulu buat dip science then laa nie dok pii sambung mengaji ladang pulak??.. engko simpan je dulu soklan cepumas yang berlegar legar kat medula oblongata ko tuh pasal aku tak berhasrat lagi nak tulih entry pasal tuh..malas woii nak type pepanjang..
2. geng nasik kukus dah grad on time &bawak haluan masing masing..
lihat laa muka muka keterujaan tuh,,despite of those good things and hardships yang dihadap for those 3 years diploma..at last berjaya jugak masing masing managed grad on time. ohh..fortunately mama khuii guna candy cam untuk mengabdikan foto nie, maka nya tak laa nampak sangat muka aku yang kalah sotong salai terlebih gram woii..
tang yang part geng nasik kukus dah bawak haluan memasing tuh, bukan bermakna kiteorang berpecah ehh.jangan nak spekulasi sangat..aku tumbokk kang...mane boleh woii..mereka nie saja yang dah fully adapt dengan masalah ketidakstabilan emosi dan silent hour aku..ahahahaha..jumpe laa berapa banyak membe pun lepas nie, but these people are the most precious one that i ever had..haa..dah cakap omputih sampai haaa..
zati al unte - sambung degree in forensic analysis dekat uitm shah alam. masih menghitung hari bila nya beliau dah enchikk pizi nak mendirikan masjid.ahahahaha..eksaited woii..setelah berjumpa dengan beliau masa konvo harituh, zati terlihat semakin matang dan dewasa apabila beliau dah naik bas sorang sorang pii kelas n the most impresive thing beliau tidak lagi memerlukan khidmat roomate nye untuk menemani beliau pergi ke toilet. ahahaahahaha.. tapi tuh laa zatie cakap dye sedih pasal tak jumpe lagi clan yang sekepala.
ekin lala be**k oren - dalam usaha menempa nama sebagai wanita bekerjaya tanpa menghiraukan orang lain yang sibok dok pujok beliau suroh sambung degree. masih jugak macam lala yang dulu, still akan ada episod episod tragic dalam hidop beliau yang dikongsikan dekat group wasep. tapi dalam banyak banyak benda aku paling rinduu tang dye menempel hari hari dok buat kunjungan hormat selang 30 minit sekali dekat bilik kami dulu..
mama khuii - i dok perhati je mama khuii nie, makin hari makin gojes plus hot pulakk beliau. mama pun sama macam zati jugak dekat shah alam tapi dye budak foodtech woii..dalam 5 orang nie, beliau laaa yang paling rational dan boleh cakap macam ibu keladi laa..ahahahaha..selalu berada dekat tengah tengah dan at last beliau pulak yang dilema. ahahahahahaha..
dee neolopak celopp - deeyana nie macam tuh laa jugak..tak berubah pun beliau nie. overeksaited dan sendawa kuat tuh tetap tak hilang biarpun sekarang dah jadik multi tasking assistant dekat klinik. dulu masa dip, dye pernah menanam cita cita nak kerja dekat hospital even jadik cleaner pun takpe katenye,.masih lagi menunggu offer nak sambung degree and hopefully dye dapat laa..aminn..
rasanye setakat nie je laa dulu,,tak mampu dah makk nak tulih pepamjang..

No comments:
Post a Comment