assalamualaikum n hye..
dah lama namateyy tak update pape dekat belog nie..
btw zatie al unte padang pasir dah nak menamatkan zaman bujang beliau tak lama lagi..2 hari lagi kot kalau tak silap. tapi malangnye aku tak dapat nak attend her weeding pun pasai sekarang nie dok cangakk praktikal dalam ladang.punya semangat nak acahh feeling jadik bridemaids tapi endingnye hatta sejemput laok kenduri pun tak merasa.apelahh nasib diri.
so..i would like to dedicate this post to one of my best buddies..nur izzati binti jusoh..
dear tiee..
even aku tadok time engko nikoh.tapi engko jangan laa sedih sedih ehh..i'm so sorry. i really can't make it.ko rilek je.mama khuii..lala..yatt..semua ade menyerikan majlis ko.
pastuh..tengss sebab jadik kawan susah senang aku time diploma dulu.mula dari jadik roomate mase part 3 sampai laa sekarang..banyak benda engko buat aku terharu wehh..tapi aku saje taknak tunjuk depan engko..aku kan heartless bak kata lala..
dan nanti mesti aku rinduu gila dekat engko..tak jadik bini orang pun lagi kite memang dah payah nak jumpe..lepas nie nanti mesti engko lagi busy bila dah jadik maam besar pizi..takpe laa..senang senang ajak laa aku datang rumah korang..alang alang masakkan sekali ayam halia dengan cendawan black pepper ehh..ahahahahaaha..
rinduu ahh tie..rinduu nak
📌makan limpa sesama dekat sukaramai..pii makan nasik kukus..tiap tiap hari selasa time part 6 dah kalah santa clauss dok hangkot nasik bungkus atas scooter..ahahahahahhaha
📌nak main badminton pakai seluar tido atas jalan tar bertemankan lampu jalan depan upk dekat tengah tengah blok kolej time study week..macam hareyy je dye punye release tension tuh..
📌dok berpindah randah cari port study time final exam.dari surau blok b masok bilik study last last terdampar atas sofa merah bawah blok b tuh.. tiap tiap sem mesti merata rata tempat study..siap hangkot bantal selimut segala mak nenek bagai..tak tahannye siap ade acara makan buah kedondong lagi..
📌ohh paling tak boleh blah bila ko suroh aku teman ko pii toilet..aku memang malas gile kot..ahahahahahahah.pastuh mesti aku jalan laju laju nak berebut toilet feveret tuh pastuh keluar cepat cepat sebab nak acahh tinggalkan ko..last last tengok ko dah terpacak depan singki..ehh hantuu betoll..kalau ko lambat kompem dok menjerit "yammmmm!!!!"
ape lagi ehh..sebenarnye banyak benda yang aku rindu bukan pada ko sorang je tapi untuk khuii..lala..yatt..dan jugak pada dee yang pernah ada time susah senang diploma dulu..nak cari membe yang sanggop tahan dengan perangai aku memang payah laa melainkan yang betol betol ikhlas macam korang..weh apehal sedih pulak niee..😢
so aku doakan ko jadik isteri solehah n ibu mithali pada anak2 ko ngan pizi nanti..ahahahahahaha..hopefully ko lebih tenang..sabar n matang dalam hidop berumahtangga..
muahh ciked tiee
😘😘😘😘😘
lots of luv from the estate
yam~~~~
No comments:
Post a Comment