Sunday, 25 January 2015

entry takde paedah...

assalamualaikum..

well,,rase lama gila tak hapdate pape syok sendiri membebel sesorang tak tentu hala kat sini. ini serius punye lama ehh..

macam biase, hari hari dah terasa yang umur nie dah menjejak usia emas dah. hoiii..apesal cepat sangat umoq naik duapuluhsatu tahun nie. macam macam jadik, segala benda nak kena hadap, lab report assingments tutorial tuh memang dah jadik staple diet, hari hari kena telan even dah naik muntah hijau. tambah pulak pojek n thesis, yeah a good compliment yang boleh buat fius otak terburai hancur pii mano pun taktahu.sabit pulak masalah jiwa kacau,sehat tak sehat nie (painkiller dah bertukaq jadik ulam ulaman), plus hidung gatal makan belacan lagi.hailaaaaaa..

Allahhu rabbi..
mengeluh tak sudah..baru kena test sikit, dah macam hape je..

instead of nak cerita satu satu benda yang jadik,baik laa kite shortform kan je. sebab muka den dah nak tersembam kat meja study.takpe2 mari laa mengigih dan mengagah kan diri.

  • sekarang dah jadik budak final sem yang tak cukup tanah terkejor deadline untuk segala bagai.
  • masih lagi bertempek dekat dalam kolej padahal harituh dah acah acah jadik NR kejap tapi tak kesampaian bilamane memasing pii acah acah merayu, kena maki barang sekajang dua,at last dapat laa kunci bilik.
ehh..tuh je kowt..rase tadi macam banyak sangat je. tetibe idea hilang lost pii mano pun taktahu..tak paedah langsung pii menulih kat sini.ahahahahaha..acah acah nak jejak kasih membebel sorang sorang.

p/s:  dan untuk awak..heppi besday,sorry n tengs untuk semua..



No comments:

Post a Comment