Sunday, 3 August 2014

cerita raye 2014



 assalamualaikum..

macam biase..memandangkan semua orang dah pakat pakat pi tukaq segala macam profile picture depa dekat pesbook,insta,wechat,dan sama waktu dengan nye dengan dok tayang gambaq hari raye,,jadik untuk aku yang dok ada blog yang ntahpape (rase macam tulih pastuh bace sendiri,,tadok owang lain dok bace pun,cehhh..kesah pulak kan)..

okeyh,,mintak maap..konflik dalaman kejap kat atas tuh..

mai laa aku tayang satu gambaq raye aku kat sini..ahahaha..bebajet baguihh pulak kan..lalalalalala..



raye bersama teman bergadoh, menganjing, bersepak terajang, bercubit tampor,,tapi hari raye weolls behave kejap..malu dekat orang..meet my little bro..ehehehe..bro lahh sangat kan,,puihh menyampah..pehal aku rase adek aku macam comelll pulak ehh??

dan raye aku tahon nie lain macam sikit.semua preparation last minute hang..kueh raye semua dok pakat tunjokk pastuh cash & carry. before raye fon aku screen nye crack,(tak memasal pulak nak cerita kan), pagi raye pertama kelam kabot dok pii layan owang maii rumah,,dok bertukang di pagi raye,.raye kedua,pii melantak sampai tak ingat dunia.habeh raye kedua, raye ketiga den balik nogori.long time no see pii tengok wanchik,tokcu,waninduk,tokteh,maklong semua kerabat aboh laa. raye keempat baru dapat main mercun, bunga api sampai terbatok batok..ahahaha..inilah raye saye..puihhh..clishe pulak..

dan dalam semua orang dok happy beraya bersama mak ayah,adek beradik serta family tercinta,

Allah tarik ibunda tercinta milik my best besties ever, ecah..

untuk ecah,

salam takziah buat ecah sekeluarga. aku tahu tak mudah untuk hang lalui semua nie.aku tahu hang sedih,hang rinduu maa hang, tapi paling aku tahu, hang kuat cahh..inshaallah,,Allah dah siapkan tempat yang terbaik untuk maa hang. mintak maap sebab aku tak mampu nak ada dengan ko saat Allah kasi ujian yang maha hebat nie untuk ko.aku doakan Allah kasi ko jadik kuat,tabah & redha cahh..ko kena kuat cahh,,untok aboh,untuk abang long,untuk kak ngah & yang paling penting untuk nana..aku tahu ko boleh,.inshaallah..ko jangan sedih sedihh yea cah,,kesian nanti dekat maa..aku sayang ko tahu..

No comments:

Post a Comment