assalamualaikum..
sungguh laa lame sangat dah aku tak update belog nie.wahahaha..iolls busy sesangat okeyh.mane nak final lagi,study last minute lagi,usung buku2 & notes ulang alik gi library lagi,buat tutorial lagi..wahwahwah..haa..sempot ko tiga minggu pulun study nak final exam bak hang.tak pandang dah kiri kanan..awal-awal lagi kami dah pesan kat kawan2 kami.."hangpaa kalo nak cari ceq nie..muka nie available kat dua tempat jaa..yakni uwais dan library"..hohohoho..tawadhuk bak hang..tolong laa nampak sangat ketidaktelusan dan ketidakjujuran disituh..time-time tenat nie laa baru laa nak kenal library ngan uwais..selama nie..hmm,,lalu depan library tuh kalo boleh nak pecot 180km/h gituh..
okeyh..panjang dah dia punye mukadimmah..
akhirnya...setelah berhempas pulas bergadai nyawa menggembeling tenaga dan usaha,beserta tekad dan azam yang tidak berbelah bahagi ditambah kan pulak dengan iringan doa dan mujahaddah..final exam sem 3 sudah laa berhambus dengan jaya nya..jaya kew??boleh tahan laa jugak..ahahahahaha..
so sekarang dah goyang-goyang kaki kat rumah!!!hoyeah!!!
dah2,,tak payah nak suka sangat laa..banyak lagi perancangan mase depan nak kena buat cuti nie..typically membe2 aku semua dah memasang hajat untuk mempersiapkan diri dengan bekalan belajar memasak makanan sedap2,menjahit,menanam pokok bungaa,dan sewaktu dengan nya..bajet2 nak praktis jadik isteri solehah gituh.haishh..menyampah iolls..kalo umor baru setahon jagong jangan memandai nak berumahtangga kat tepi paya..ahahahah..
tapi,tapi,tapi,,
perancangan mase depan aku time cuti nie adalah same sekali terpesong dan sikit pun tak menjurus ke arah ape yang kengkawan aku nak buat tuh..malah semua yang aku plan sekaligus menjirus benda2 yang diowang nak buat.haishh..aku plan time cuti nie aku nak belajar..ohohoho..belajar memasak???wahwahwah..memang tak laa weh,,tak sampai seru lagi,,tunggu laa..aku nak belajar ape ehh??aku pun tak tahu lagi nak belajar ape sebenarnyew..ahahahaha..okeyh,,terserlah kebodohan kat situh..ahh..tak kesah yang penting aku nak belajar jugak..lepas tuh aku plan nak mintak ibu masak sedap2 tiap2 hari,,pastuh makan banyak2..pastuh lagi aku plan nak kerja balik kat kedai uncle yang aku kerja time lepas spm dulu..wohohoho..uncle tuh pun dah excited terlebih nak tunggu aku kerja balik..siap pakai interbiu kat ibu lagi dulu..
okeyh,,dah..tuh jew nak cakap..saje nak buat semak..
till then,,
papai!!!
assalamualaikum..
No comments:
Post a Comment