hati nie memberontak nak tulih entry baru.tapi rasional kepala hotak pulak cakap suruh tolong nenek aku pii kacau dodol sekawah dulu..ohohohoho.dilema sungguh laa..cannot think!!!
ahhh,,persetankan semua nie..
sebelum dipanah petir tengah2 hari buta nie sebab malas nak mampuih,adalah lebih baik kite menjadik cucu yang solehah terlebih dahulu ehh..
dengan ini,,
mari laa kite membantu nenek yang gigih dan gagah mengacau dodol..******************************************************************************
15 minutes later..
dodol pun dah siap "dikacau"..
aiceh,,taknak kalah,cakap omputeh pulok..hikhik..
selesai sudah acara mengacau dodol.okeyh nampak sangat tipu kat situh..
dodol tak siap pun lagi,tapi dah siap dikacau dengan jayanya oleh aku.disebabkan aku terlalu gigih mengacau dodol tersebut,ia telah menjadi jahanam dengan tak sengaja.dan sebelum aku kena kejor pakai "dayung" (bantai jew laa,,dayung pun boleh..kejadah ape name saintifik dia,aku tak tahu) yang buat kacau dodol tuh..adalah lebih afdhal aku berambos terlebih dahulu.masuk dalam rumah dan menghadap lappy..ahahahah..
yea,rase ngantuk dah datang,,
lebih baik tido dulu,,
bangon tido nanti,kepala hotak akan jadik lebih cerdas & cemerlang untuk taip enrty baru..
*******************************************************************************
9 hours later..
rase nyew ini laa mase paling sesuai nak tulih entry baru..ahahahah,,
jam dah pun pukol 1.12 pagi,bertemankan kedinginan malam,dan angin yang bertiup sepoi2 tak berapa nak berbudi bahasa sangat,aku pun mula laa mencarik idea yang bernas lagi ntahpape untuk mengarot seorang diri.sadis sangat hidop aku nie..ahahahahah..
okeyh,alkisah tersebut laa kisah nyew..
seperti tajok entry kat atas tuh.hari kames hari tuh,aku telah pun nekad nak balik rumah awal2 dan memonteng kelas bio dan bel dengan sengaja & adew laa sikit rase bersalah nyew.bukan apew,,susah okeyh nak dapat tiket kalo balik dah petang,maklumlah rumah waa jaoh kowt..ingat senang2 goyang kaki kew nak dapat tiket pii TEMERLOH tuh???..ohohoho..tak semudah itu okeyh..kena struggle buat muke tak malu semata nak dapat tiket.so adalah lebih baik kite balik time orang tak ramai lagi nak balik.. idea tak bermoral aku nie disokong sebulat suara oleh 2 orang roomate merangkap klassmate aku: ZATIE & DIEYANA.ohohoho..sungguh tak baik budak 2 orang nie,patot nyew diowang halang aku,tapi,tapi,tapi mereka pulak yang terlebih excited nyew.haishhh..takpew2 at least ade laa geng memonteng secara berjemaah..hikhikhikhikk
so,sebagai mastermind kepada agenda nie,aku dah menjalankan tanggungjawab dengan sebaik2nya.pepagi buta lagi kami dah siap packing barang..excited bak hang.dengan terlolong,terpekik nyanyi lagu raye,sedar2 beg dah disumbat penoh dengan barang2..jenoh pulak masing2 nak menzipkan beg nyew.hanya EMMA jew yang sabar & tenang menghadap muka2 bebudak 3 orang yang sakan nak balik raye nie.ye laa dia kan balik lepas kelas bel..ahahahahah..
tapi sebelom balik dengan tenang..mari laa kite ke kelas chemiz dulu.melampau sungguh kan kalo nak ponteng jugak kelas chemiz.kang lepas cuti raye tak pasal tatatertib pulak muka kami..ahahahaha..
2 jam kelas chemiz tuh rase macam 2 tahun okeyh..wahwahwah..sungguh laa penantian tuh satu penyeksaan.terseksa okeyh nak menunggu detik2 12 tengah hari tuh.roh dah melayang2 dalam kelas,tak tak,,bukan dalam kelas dah.agak2 dah sampai bandar jengka pii tunggu bas kat teminal tapi jasad still lagi tersangkot kat dalam kelas.aicehh,,dengan muka tak boleh blah tahan ngantok bahana stay up tak tidow buat assingment ctu,kepala pun terhanggok2 buat2 memang paham ape yang madam ajar kat depan..padahal selang 3 minit curik2 tengok jam bawah meja..ohohoho..cepat laa habis..tak sabor dah nie..
haa..laju ko tangan nie capai barang2 nak berambus.cepat2 pii kat madam,,salam mintak maap cakap selamat hari raye.pastuh pakat2 bangon 3 orang pii hulor tangan kat bebudak lain nak mintak maap..sungguh bebudak lain dah berasap..ahahaha..mana aci dowh balik awal.skip klass pulak tuh.padahal rumah sejengkal jew..ahahahah..maap laa yea kawan2..toksah laa jeles dengan kami.kami berani mati kowt decide nak ponteng klass secara sengaja nie..hikhikhik..
untuk menambahkan lagi tahap kejelesan mereka,sudi apa laa kira nyew menatap gambor2 teman nie ehh..
![]() |
| from jengka to JERANTOT,TEMERLOH & SG.BESAR..( yang taknak kalah yang dudok sejengkal tuh,,)haahaha.. |
kepada letcurer yang tercinta,,ahahaha,,
halalkan 1 kelas yang kami skip tuh..soyi miss suhaila & madam azlini..we olls terpaksa sebab raye and tiket bas punye pasal.
so,have a safe journey & selamat hari raye..


No comments:
Post a Comment