assalamualaikum..
dah lama dah aku nak buat entry nie.nie special edition untok mereka2 yang sesangat aku rinduuu sekarang nie..
untok mereka2 yg comelll,cute & yg aku rinduuu sesangat: ZIEHA,BALQIS & DHIRAH..
kejap,,sebelom tuh aku nak mintak maap kat mereka2 selain dari zieha,qis,ngan dhirah sebab aku tak buat entry khas untok mereka.karang ade pulak main drama swasta nak tachink2 ngan aku sebab tak mengabdikan entry buat mereka.adew pulak nak buat acara putos kawan kang.so baik laa aku mintak maap awal2.korang semua tetap kawan aku,tak kesah laa macam mane pun,,AKU TETAP SAYANG KORANG TAHU!!!
okeyh,,nie cerita pasal AKU,ZIEHA,DHIRAH & QIS..
aku pun tak sure sangat bila yang kiteowang start jadik kawan.tapi kami rapat start masok kelas 2 al-emran,kelas yang dudok kat cerok alam tuh laa yang dah jadi saksi friendship kami..wahahaha..sedihh laa pulak kite nie.macam macam dah yang kami dah rase sepanjang jadik kawan.gadoh tuh dah kira macam makanan,terasa hati,tachink apetah lagi time suka happy2.semua dah rase,memang rase macam dah paham laa perangai sowang2..
tapi,tapi,tapi,
bila naek form 4,qis dapat masok pkp.sedih wohhh,dah laa aku macam banyak buat qis terasa hati before dia pindah.terasa berdosa sebab buat dia gituh,naseb aku sempat mintak maap nangis2 before qis pindah.hahaha,,bangang tak bangang laa aku mase tuh.tinggal laa aku,zieha ngan dhirah.pastuh pulak nak menyedihkan lagi cerita,time form 4 kami langsong tak dapat kelas yg same.sedihh jugak,,aku kelas E,dhirah kelas C,zieha pulak kat kelas B.tapi walaupun jarak pisah kan kita,kita still jugak jadik kawan.
pastuh pulak lagi nak buat cerita nie ala2 sedih tak boleh blah,zieha pulak yg pindah time f5..kenapa ko pergiii wahai zieha???hmm,,sedihh tuh ko tak payah cakap macam mane.air mate aku kaloh ditadah time tuh boleh buat air basoh kaki tahu!!tinggal laa aku ngan dhirah jew,qis dah takdew,zieha pun same..sob3..
dah,,aku malas nak cerita sedih2 nie.
sedar tak sedar dekat 4 tahon dah aku tak jumpe ngan QIS,hampir 3 tahon tak jumpe ngan ZIEHA & dekat setahon lebih tak jumpe ngan DHIRAH.lame nyew!!!hanye pesbook ngan tepon laa yang jadik penghubung kami.tuh pun jarang2 sangat sebab memasing semua sibok study.takpew,,study dah memang lumrah & tanggungjawab kite,,as long as kite still ingat sesama kite,tuh pun dah cukop,at least biar jaoh kat mate tapi dekat kat hati,,aicehh..mengada2 pulak..
so,i'm looking forward nak gathering dengan mereka..
really miss them!!!
nie SITI NAZIHA BINTI MD JAKI.rasenyew betoll aku eja full name nie.hahaha,,beliau seorang yang happy go lucky n sangat menggerunkan bila moody.so memang aku tak reti nak tegor time hangin dia nie datang.sangat2 laa hyperactive nyew..mentang2 laa keding,,merata dia nak lompat.tuh zaman muda2 dulu laa,,sekarang mybe dah feminim gituh,,hahaha..
nie pulak NUR ZAFIRAH BALQIS BINTI ABDUL AZIZ.tak silap jugak rasenyew.disebabkan aku malas melampau nak crop & edit gambar nie,jadik nyew balqis yg pakai tudung bunga2 tuh..hahaha,,qis pun jenis happy semedang tambah pulak ngan mulot dia yang potpet2 tuh,,memang adew jew benda nak cerita.lagi satu,beliau insan yang manjee sesangat.dah bertahon aku tak jumpe budak nie.rinduuu dia sangat..
okeyh,,see,,tahap malas yg melampau..NURUL NADHIRAH BINTI MOHD RAPI..the girl with white scarf.yang amoi cina tuh maybe kawan dia kat matrik.nie pun aku rembat kat pesbook..ye laa,,aku nak letak gambar latest,,takkan laa aku nak tayang gambar time kami kat maktab dulu,,sumpah laa cute dengan muka selebet gituh,,hahaha.dhirah nie ala2 nenek sikit laa,paranoid dia ko tak payah cakap,,tambah pulak ngan membebel dia tuh,,pakej okeyh,,somehow,,she's a good listener.boleh laa dibuat tempat luahan perasaan n perasan.kekadang sampai jugak time hamgin dia tuh,,adew laa buat acara tak bertegor sapa kejapp..adat laa tuh,,nanti time kat surau,salam salam,mintak maap,nangis,nangis,pelok,pelok,,pastuh baik laa balik..nama pun kawan kan..
so..sampai sini jew laa..biar laa lame mane pun kita tak jumpa,tapi hopefully friendship kitew tetap macam dulu..SAYANG KORANG!!!



No comments:
Post a Comment