assalamualaikum..
i'm really miss someone right now..
someone in my past..
hahahahahahaha
ayat tak boleh blah lgsong..puihhh,,
wokeyh,,ini bukan sesi jiwang karat tahap besi buruk tahu.
pernah tak rase rindu kat someone,tp korang tak mampu nak buat something untuk make korang feel better.
i mean,normally people bila rindu kat someone,they akan texting,calling atau ape2 jew laa in terms yg boleh show off or kasi tahu yg at that time we really miss that people.
tapi,tapi,tapi,
lain pulak dengan haku nie.
i'm missing someone
tp macam adew something yg menghalang haku nak buat apew yg normally others buat.
like macam texting,calling or sewaktu dengan nyew laa..
dah,ko jangan pikir haku kedekut tahap gaban sampai takdew topup untk text or call orang pulak.
bukan tuh ehh isu nyew disini.
i'm just...i'm just tak tahu nak express my feeling.
hmm..pelik kan haku???
haku pun tak tahu kenapa laa haku macam nie..
susah nyew laa haku nak bagitahu
1 benda jew yg jadi obstacle haku adalah
i'm egoist!!!!
nie laa sebab kenapa i'm just keep up the feeling..
so i just end up to ignore that thingss because off my ego..
*haa,,maap entry yg tAK bermotif lgsong..sila maklum dgn msalah perasan & perasaan haku..
No comments:
Post a Comment