assalamualaikum..
hahaha..test mic!!123..cubaan suare,,walaweh gedik amat pompuan neyh..asal update belog jew daa gedik,,nyampah nengok nyew..hahahaha!!!aiceh,,lame daa tak mengemaskini n merayau2 di sekitar belog neyh..(almaklumlah k.temah weh,,hambe di sini baru habis final exam,stelah bertungkos lumos memerah otak yg tak seberapa terer neyh,,plus soklan2 exam yg "sangat2 senang"hingga kan asek sibok menoleh kiri kanan tengok mmbe masing2 n jd tambah stressssss tatkala mereka2 sekalian menarik muke tak boleh blah seraya bisik2 cakap,,susah gile dowh!!!)argghhh,,persetankan n perjinkan semua tuh..let by gone be by gone..hanye mampu tawakal bnyak2 kat ALLAH SWT..hopefully diberikan kejayaan yg terbaeekk..He knows what the best 4 us..
so,,entry kali neyh,,nak share apew yg dah aku lalui throughout this whole sem..(bohh,,baru part 1 kowt..nak citew neyh mcm kalah budak part6 gaye nyew!!!)hahaha,,tak laa sampai mcm 2 kowt..juz na share some experience laa yg aku dapat,,(walau un dah bertahon stay kat hostel but bendew2 neyh baru aku dapat tyme kat u,,hahaha)
maka,arakian tersebutlaa kisah di uitm jengka pahang di mana pada tanggal 2 jun 2012,,aku telah dipertemukan dgn 3 org insan yg amat2 berbeza background nyew..
UMIRA SYUHADA A.K.A k.ngah..
mase 1st tyme tgok dye..walaweh..sopan habis minah neyh,,dah laa muke un blushing2 gitu,,mmg kena sgt laa ngan kos oppice managment dye 2,,hahah..once bile dah kenal..ya allah,maap laa mmg dye neyh species yg dasyat amat,,susoh nak dpt..dgn statement x betol yew plus yg dye akan ckp "lappoooorrr laaaa wehhhh" tatkala menjelang pukol 10 mlm,,hahaha
NUR 'AINAA SYAHIRAH A.K.A k.chik
hmm..maap laa cm salah jew eja name oak,,hahaha..yg neyh minah spot rec dlm bilik kteowg,,kire cm atlet negara laa,,hahah,,p cian kat dye,,slalu jadi mngse bahan kteowg,,kena tipu tyme tgh dinner laa n mcm2 lagi lowh,,dan plg tak boleh blah skali tyme kami2 dok sorok kan lattop dye,,pastu kabo kt dye yg lattop dye ilang,,naik sawan dye dok mencari,,padahal lattop 2 dok landing baikkk punye kt dlm loker aku,,p cuak jugak seyh bile dye dah start nanges,plus kena maroh pulak ngan en.naqiu dye..hahaha!!!
NUR QURRATUL AINI A.K.A adek
bohh,,adek laa sangat,padahal aku yg plg mude tahu!!!hahaha..aiceh nie mek klate sowg neyh mmg suke wat kucar,,adew jew kejew tak bermoral dlm pale otak dye neyh..almaklumlah dak woodtech laa katekan,,klao bergosip nombor 1,,kalah saem2 hok laenn..pastu kalo tyme cuak 2 tak boleh blah aku tgok nyew..tak cukop dgn si sheera dikenakan,,smpai letcurer chemiz sir hendrie 2 un kena skali,,alahai apelaa dose sir 2 dgn ko ekk ain,,???sanggop ko maen cabot2 wayar projecter tuh!!!naseb tak kantio jew!!!hahaha
hmm 2 laa serba sikit pasal roomate aku,,mcm2 perangai boley tgok,,kalau nak tulih sume,,tak terdaya laa den,,p siyesly kami sgt easygoing bersame,,mcm2 bendew yg kiteowg wat skali..mule2 dulu aku cam awkard sikit laa,,mcm mane nak adapt kalo laen2 kos kan,,sowg sibok kuar masok hutan,,lg sowg sibok dok bersains dan bersukan nyew,,hok sew lg dok berpejabat nyew,,aku neyh???cm 2 laa aku pikir,,p at last,walau un kami laen2 kos 2 laa yg buat kami jd makin rapat,,asal balek bilik jew,mula laa start bukak hikayat msing,,yg nie mcm 2,yg 2 mcm nie..so mcm2 adew laa jadi nyew,,maka kerana itulah bilik kami tak penah sunyi..adew jew gosip2 nyew!!hahah
pertemuan 2 dijadikan dgn perpisahan kan???so,memandangkan dah tamat nyew sem 1 maka tamatlah sudah hikayat B311..siyesly,,AIN,SHEERA N MIRA,,kowg bertiga sgt brmakna dlm idop aku,,n aku nak mintak maap bnyak atas salah silap aku,,tahu aku jenis yg ckp maen lepas jew,,sowi kalo terase weh,,p jaoh dlm aty,,aku sangat2 syg kowg 2 the power of infinity tahu!!!ingat tuh,,KITE TETAP ROOMATE N KAWAN SMPAI BILE2!!!
NEYH PIC2 TYME CLEARENCE DAY B311..(hahah,,semangat tahap gaban dok bersihkan bilik,,terbaeeekkk dowhh!!!)
![]() |
| yg neyh katil si umira,,haha.. |
![]() |
| hok nie side view katil aku n ain,,amekkaw!!!dasyat tak dasyat laa.. |
![]() |
| side view katil umira n sheera,,penat tahu aku n ain dok tolak2 katil dyeowg,,naek pitam dah,, |
![]() |
| aicehhh,,nak jugak pintu neyh enterframe..maap laa pintu tak bapew lawo,,p tuh yg terpangpang tuh B311,,yg tuh susah nak dapat,,mahal tahu!!! |
![]() |
| deretan meja study yg telah di clearence kan,,cantekkk kan??padahal slalu neyh haran taju nak tgok meja study lapang gaye neyh... |
![]() |
| tadi,,meja study dilapangkan,,skang kerusi yg telah dimop n dikilatkan memanah petir ..hasil tangan sheera n umira yg kaloh mokcik cleaner,, |
![]() |
| takdew kena mngena ngan clerence pown..court neyh btol 2 blakang bilik kami,,seronok maa!! |










No comments:
Post a Comment